• Пейнтбол

    Пейнтбол

    ПЕЙНТБОЛ – ЦЕ ПРИГОДА – ОСЬ ЙОГО НАЙБІЛЬША ПЕРЕВАГА СЕРЕД ІНШИХ ВИДІВ СПОРТУ. ГРА ІМІТУЄ БІЙ ( ВІЙНУ ) НА ОБМЕЖЕНІЙ ТЕРИТОРІЇ ІЗ ПРИРОДНІМИ ЧИ ШТУЧНИМИ ПЕРЕШКОДАМИ ТА РІЗНОМАНІТНИМИ УКРИТТЯМИ.

  • Лазертаг

    Лазертаг

    Військовий Лазертаг

  • Корпоративний відпочинок

    Корпоративний відпочинок

    ПЕЙНТБОЛ – ЦЕ ПРИГОДА – ОСЬ ЙОГО НАЙБІЛЬША ПЕРЕВАГА СЕРЕД ІНШИХ ВИДІВ СПОРТУ. ГРА ІМІТУЄ БІЙ ( ВІЙНУ ) НА ОБМЕЖЕНІЙ ТЕРИТОРІЇ ІЗ ПРИРОДНІМИ ЧИ ШТУЧНИМИ ПЕРЕШКОДАМИ ТА РІЗНОМАНІТНИМИ УКРИТТЯМИ.

  • Страйкбол

    Страйкбол

    Страйкбол Львів

  • Додаткові послуги

    Додаткові послуги

    ПЕЙНТБОЛ – ЦЕ ПРИГОДА – ОСЬ ЙОГО НАЙБІЛЬША ПЕРЕВАГА СЕРЕД ІНШИХ ВИДІВ СПОРТУ. ГРА ІМІТУЄ БІЙ ( ВІЙНУ ) НА ОБМЕЖЕНІЙ ТЕРИТОРІЇ ІЗ ПРИРОДНІМИ ЧИ ШТУЧНИМИ ПЕРЕШКОДАМИ ТА РІЗНОМАНІТНИМИ УКРИТТЯМИ.

Лазертаг


 zagalLaserTag   Delta   це:

 1. Командна гра, де кожен виконує свою роль на полі бою: Штурмовик, Снайпер, Медик.

 2. Цікаві режими ігор (захоплення контрольної точки, гра на розмінування бомби, гра на звільнення заручників, та багато інших сценаріїв).

 3. Військова технологія (miles tag protocol), яка забезпечує реальні характеристики зброї, дальність вистрілу до 600м. Висока точність коліматорних та оптичних прицілів.

 4. Детальна статистика кожного гравця.

 5. Гра відбувається безперервно, ти завжди в бою.

 6. Можуть грати діти від 6 років.

 7. Море адреналіну, нових вражень та чудово проведений час.

 

 


 

VG1

   Вигляд гравця LaserTag у клубі Delta

  1. Пов'язка з датчиками пораження гравця. Фіксує усі попадання та дії, які відбуваються на полі бою.

  2. Тагер (лазертаг зброя) снайперська гвинтівка.

  3. Захисний одяг одягається поверх вашого. Захисний одяг не є обов'язковим. Зазвичай у літню пору та на безпечних локаціях його можна не брати.

  4. Тагер (лазертаг зброя) штурмова гвинтівка.

 

  Характеристики тагерів та їхні особливості

 В нашому клубі є вибір між трьома ролями на полі бою. Відповідно до своєї ролі ви отримуєте зброю (тагер). Кожен з трьох видів має свої відмінні один від одного налаштування.

  Штурмова гвинтівка                       

  - Рівень життя 100%                      

  - Шкода за вистріл 25%                 

  - Скорострільність 500 вис/хв.     

  - Кількість магазинів 5                  

 - Кількість куль в магазині 30    

 - Дальність вистрілу 300 - 400 м.                                             

 

vg2   Снайперська гвинітвка                                                       

   - Рівень життя 100%

   - Шкода за вистріл 80%

   - Скорострільність 100 вис/хв.

   - Кількість магазинів 5

  - Кількість куль в магазині 10

  - Дальність вистрілу 500 - 600 м.

 

   Автомат 

   - Рівень життя 100%

   - Шкода за вистріл 18%

   - Скорострільність 700 вис/хв.

   - Кількість магазинів 7

  - Кількість куль в магазині 45

  - Дальність вистрілу 200 - 300 м.

 

 

 


 

vpr2

  Тактичні поради гри в Лазертаг від клубу Delta

 - Якість вашої гри у лазертаг напряму залежить від того, як ви цілитесь. Адже у лазертазі зброя є надзвичайно точною. Для того, щоб попадати потрібно цілитися в пов'язку з датчиками пораження на голові гравця. На малюнку 1 приклад, як потрібно цілитись з штурмової гвинтівки, або автомата. на них зазвичай стоять коліматорні приціли з лазерною цяткою прицілювання. На малюнку 2 показано, як потрібно цілитися з снайперської гвинтівки. Особливістю снайперської гвинтівки є далекобійність і висока точнісь, додатково, якщо вам потрібно краще прицілитися - то снайперськи приціл має кратність від 3 до 9, максимальне приближення 9x.

 - Виконуйте завжди свою роль у грі.

 -Снайпер повинен прикривати свою команду з далекої відстані. Займати тактичні позиції, якіб надавали перевагу команді. Бути незамітним для чужої команди. 

 

 

 

гравці

  - Штурмовик повинен захоплювати контрольні пункти, активно просуватися по полі бою, руйнувати оборону чужої команди. Є ініціатором всіх бойових дій які відбуваються на полі бою. Ні один напад та захоплення контрольного пункту не повинен проходити без участі штурмовика.

 - Автоматчик повинен обороняти контрольні пункти, активно просуватися флангами та займати ключові позиції для оборони. Завдяки великій кількості боєприпасів та високій скорострільності автоматчик забезпечує довгу вогневу підтримку для штурмовиків.

 - Завжди обговорюйте з командою свої дії на полі бою, складайте тактики гри, адже скоординовані і чіткі дії на полі бою це завжди перемога.

 - Не забувайте про фланги, адже чим якісніше ви контролюєте дії противника на полі бою тим більше шансів на перемогу.

 - Завжди коли помічаєте противника спочатку постарайтеся його вибити з гри, а потім просуватися по полі бою, бо цілитися в русі не легко.

 - Стріляйте завжди малими очередями, так ви економите боєприпаси і збільшуєте совю точність.

 

 

statПравила та особливості гри в лазертаг 

 - Лазертаг є найбезпечнішою грою з застосуванням муляжів зброї. Адже військова технологія (miles tag protocol) забезпечує безконтактну гру. Тобто з зброї вилітають невидимі інфрачкрвоні промені, такі самі, як у пульта для перемикання каналів в телевізорі. Вони є абсолютно безпечними для людського здоров'я.

 - В лазертазі неможливо змахлювати, адже за грою слідкує найновіша електроніка.

 - Підчас гри зборя фіксує усе що відбувається на полі бою, записується детальна статистика кожного гравця.

 - В грі є шість досягнень:

  - Вбивця ( Разрушитель) получає гравець, який зробив найбільшу кількість попадань в противників.

  - Снайпер гравець з найвищою точністю.

  - Камікадзе гравець з найбільшою кількістю смертей.

  - Безсмертний (неуязвимий) -гравець в якого найменше поранень.

  - Воїн гравець з найвищим рейтингом гри, тобто який сумарно найкраще зіграв від усіх.

 - Гра у лазертаг відбувається безперервно тобто коли вас вбивають, або в вас закінчуються боєприпаси, ви завжди можете їх поповнити собі на вашій базі. 

- Якщо ви граєту у лазертаг на закинутих будовах, або у небезпечних місцях - то завжди потрібно слідкувати за собою щоб не травмуватися.


Режими гри у лазертаг

dead

 

 

 

 

Режим гри DeadMatch (Повне знищення)

Гравці діляться на команди і ведуть бій упродовж встановленого часу. На базах команд стоять респауни, на яких оживляються гравці. Переможець визначається по статистиці після бою.

 

 

 

 

 

 

 

 


kt

 

 

 

 

Режим гри на захоплення контрольної точки

Встановлюється електронна контрольна точка на однаковій відстані до респаунів обох команд. Бій ведеться за контрольну точку. Виграє та команда, яка довше утримувала контрольну точку по часі. Щоб захопити контрольну точку потрібно вистрілити в середину з близької відстані, після чого контрольна точка засвічується кольором команди, яка в неї стріляє.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

bomb

 

 

Гра на Бомбу

Команди діляться на терористів, які встановлюють бомбу та контр-терористів, які охороняють територію від встановлення бомби, а також розміновують уже встановлені бомби. На території встановлюється два респауни для терористів та контр-терористів. Також на території вибирається 2 місця: точки А і Б де терористи можуть замінувати бомбу. Терористам дається 5 хвилин для замінування території, якщо команда терористів не справляється із завданням - то зараховується поразка. Контр-терористи охороняють територію від замінування. Якщо терористи за 5 хвилин замінували територію, то у контр-терористів є 5 хвилин, щоб знайти бомбу і розмінувати її. На бомбі встановлюється пароль із трьох цифр, які повинні відгадати контр-терористи.

 

 

 

 

 

 


 

persd

 

 

  Гра на перенесення бомби

  Гравці діляться на дві команди синіх і червоних, також умовно ділиться територія на синю і червону. На початку гри встановлюється бомба між двома територіями з таймером 5 або 10 хвилин. Завдання команд, щоб на їхній території не взірвалася бомба, тобто якщо бомба здетонує на вашій частині - то ваша команда програє. Потрібно зосереджувати зусилля команди на перенесенні бомби на чужу територію.

 

 

 


 

na prapor

 

 

  Гра на прапори

  Гравці діляться на дві команди: сині та червоні. Біля респаунів встановлюються прапори: біля синіх - синій прапор, а біля червоних - червоний прапор. Завдання команди: перенести прапор противника на свій респаун. Виграє та команда, яка першою принесе чужий прапор на свій респаун. Прапор мають право нести тільки живі гравці.

 

 

 

 


 

zahoplennia 

 

Гра на захоплення будівлі

  Гравці діляться на дві команди : сині і червоні. Встановлюється два респауни один перед будинком, а другий в будинку. Далі у будинку встановлюється прапор або декілька прапорів. Завдання команди, яка в будинку - охороняти прапори. А команди, яка перед будинком, повинна винести (викинути) прапори за межі будинку. Виграє та команда, яка виконує завдання швидше ніж за 10 хвилин.

 

 

 


Ціна на гру в Lasertag 1 година = 150грн. Кожна наступна година 100 грн. 2 години = 250 грн.